ضخامت ۱۰ میلی متر

زیر سازی روسی

زیر سازی روسی

زیر سازی روسی

اگر شما هم به دنبال یک تولید کننده معتبر چوب لمبه هستید به جای درستی آمده‌اید! مجموعه پویان وود با ۳۰ سال سابقه در تولید انواع چوب ترمو ، لمبه و تایل در خدمت شما عزیزان است. شما عزیزان در ادامه این صفحه میتوانید لیست قیمت لبمه چوبی به همراه مشخصات کامل و قیمتشان را مشاهده نمایید. همچنین در صورت هرگونه سوال و نیاز به مشاوره میتوانید با کارشناسان ما تماس گرفته تا شما عزیزان را راهنمایی کنند.
از جمله متریال ها و محصولات چوبی که در صنعت ساختمان و ساخت و ساز کاربرد زیاد و متفاوتی دارد، لمبه چوبی است. به طور معمول می توان لمبه چوبی را از هر نمونه چوبی طراحی و تولید کرد. ولی در بیشتر مواقع از چوب روسی و چوب درختان کاج ساخته می شود. این چوب ها برش ها و شیار هایی دارند که در زمان اجرای پروژه به آسانی می توان آن ها را به هم وصل نمود.

در مکان ها و قسمت های مختلفی می توان لمبه چوبی را مورد استفاده قرار داد مثل لمبه سقف، دیوارپوش، ساخت سونای خشک، نمای ساختمان و … از جمله این موارد هستند. در زمان اجرا لمبه چوبی دارای انعطاف پذیری و مقاومت زیادی است که این موضوع سبب شده تا در بین مردم محبوبیت زیادی داشته باشد.

در صورتی که می خواهید از قیمت روز لمبه به صورت آنلاین متوجه شوید می توانید به سایت پویان وود مراجعه کنید. در این مطلب قصد داریم تا شما را با لمبه چوبی و انواع و موارد استفاده از آن آشنا کنیم، با ما همراه باشید.

چوب لمبه چیست؟

چوب لمبه در مصالح ساختمانی و صنعت ساختمان کاربرد زیادی دارد و برای کسانی که ساختمان می سازند کیفیت این چوب بسیار اهمیت دارد به همین علت قیمت چوب لمبه و خرید لمبه چوبی با کیفیت و مناسب برای استفاده در صنعت ساخت و ساز و ساختمان سازی دارای اهمیت بسیار زیادی است. چوب ‌هایی که به دست بشر ساخته می شوند دارای نمونه های مختلفی هستند که از جمله این چوب ها می توان به تخته سه لا، ام دی اف و … اشاره نمود. همان اول باید دقت کنید که برای استفاده چه نوع چوبی را انتخاب کرده و به کار می برید. برای همین باید ویژگی ‌ها و مشخصاتی که به این چوب مرتبط هستند را در نظر بگیرید. یکی از مشخصات و ویژگی‌ های آن این است که چوب یک نمونه از مواد سخت بوده که به علت سازگاری با محیط زیست در طراحی و تولید انواع وسایل چوبی مانند تخت ‌های چوبی، کابینت و مبلمان چوبی هم استفاده می شود. همانطور که می دانید چوب به عنوان یک محصول مقاوم و با عمر زیاد می ‌تواند یکی از بهترین و مناسب ترین گزینه ‌ها در مقابل عوامل محیطی باشد. هر چند که باید این نکته را هم بدانید که چوب را می‌ توان با برش دادن و همچنین رنگ کردن به شکل های گوناگونی تبدیل کرد. نمونه های مختلف و متفاوتی از چوب‌ ها هستند که آن ها را می‌ توان رنگ کرده و برش داد. ولی چوب هایی که به کار گرفته می شوند، به طور معمول با دوام اند و دارای رنگ، بافت و ابعاد مختلفی هستند.

انواع چوب لمبه

در دهه 1950 یکی از مهم ترین و بهترین بازار های چوب لمبه، روسیه بود که در آن سال ها تاسیس شده بود و در هر سال مقدار زیادی از واردات الوار چوب روسی و دیگر الوار ها به این کشور انتقال داده می شد. در بازار ایران قیمت لمبه چوبی روسی صادراتی به علت نوساناتی که در قیمت ارز وجود داشت نسبت به چوب لمبه ساخته شده در روسیه قیمت بالاتری دارد. به همین علت خریداران و مشتریان چوب لمبه بهتر است از بازار معتبر و مناسبی خرید کنند و قیمت خرید و فروش لمبه چوب را در بازار ببینند و بهترین آن را خریداری کنند. بیشتر کسانی که چوب لمبه روسیه را تولید می کنند به دو گروه اساسی و کلی تقسیم بندی می شوند. بعضی از تولید کنندگان لمبه چوب را از ایران خریداری می کنند و آن را با قیمت بسیار مناسب می فروشند و بعضی دیگر، خریداران و مشتریان چوب لمبه روسی اند که آن را از روسیه به صورت مستقیم می خرند. چوب لمبه را در ایران از چوب جنگلی درجه یک به شکل مستقیم تولید می کنند و سپس به فروش می رسانند. در بازار ایران چوب جنگلی طرفداران بسیار زیادی دارد که در این بین قیمت چوب لمبه روسی از اهمیت زیادی بر خوردار است. از نمونه های چوبی که لمبه چوبی از آن طراحی و ساخته می شود چوب درخت کاج است که به آن کاج روسی هم گفته می شود، از انواع درختان همیشه سبز بوده که دارای طول 5 متر است. برای آشنایی بیشتر با انواع لمبه مقاله انواع لمبه چوبی را بخوانید.

اشکال خاص لمبه چوبی و نصب آن

این نکته را باید بدانید که اجرای لمبه چوبی را می توان در حالت ها و اشکال مختلفی انجام داد. از جمله این نمونه ها می توان به واگرایی ذوزنقه ای اشاره نمود. دیواره های جانبی چشمه با نام پشته شناخته شده اند. به طور معمول تخته ها و الوار ها دارای شیار و زبانه اتصال بوده که استقامت و پایداری را زیاد می کنند. ولی باید به سمت یکدیگر این چوب ها را فشار دهید تا محکم شود. اتصال تاشو هم یکی از موارد اتصال دیگر است. مزیت اتصال تاشو این است که تخته های شیار و زبانه را بسیار آسان تر می توان قرار داد به همین دلیل شیار و زبانه به فشار دادن به یکدیگر نیازی ندارند. یکی از مزیت های مهم و اساسی آن این است که هنگامی که فضای شما بسیار تنگ است بدون فشار دادن می توانید آن را نصب کنید. ولی علاوه بر مزایا، معایبی هم دارد مثلا یکی از نقاط ضعف اتصال تاشو نبود چسب کافی است. همین کار سبب شده تا تخته ها به الوار ها با میخ یا پیچ علاوه بر چسبی که دارد به یکدیگر وصل شوند. شما می توانید برای جلوگیری از ایجاد مشکل در نصب یک فرد کاربلد را بیاورید و قیمت نصب لمبه چوبی را به صورت مجزا پرداخت کنید.

لمبه چوبی شاخه ای

لمبه چوبی که به صورت دقیق قطعه بندی شده و بیشتر در مکان های بسته و داخلی استفاده می شود لمبه چوبی شاخه ای است. در دکوراسیون داخلی، پارتیشن بندی داخل خانه یا تی وی وال از چوب لمبه شاخه ای استفاده می شود. قیمت لمبه چوبی شاخه ای مناسب تر از نمونه های دیگر است. برای مقایسه نمونه های مختلف لمبه چوبی و اطلاع از قیمت لمبه چوبی ارزان می توانید به سایت های معتبری مثل پویان وود مراجعه کنید.

لمبه چوبی سند بلاست

در اصل سند بلاست را برای پاکسازی، شکل دهی و هموار کردن سطوح شیشه ای، سرامیکی، چوبی، سنگی، فلزی و … مورد استفاده قرار می دهند که عملکرد آن به سمباده زنی بسیار شباهت دارد و در ساخت بنا های مختلف و صنعت ساختمان سازی کاربرد بسیار زیادی دارد. در اصل لمبه سند بلاست شده یک چوب است که تمام قسمت های آن نرم است و زوائد آن با استفاده از عملیات سند بلاست از بین می رود. لمبه چوبی سند بلاست را می توان به عنوان لمبه ای با کیفیت استفاده کرد.کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

موارد استفاده از لمبه چوبی

در بازار امروز شاهد نوسانات و تغییرات زیادی در قیمت لمبه چوبی هستیم که به دلیل تنوع آن افراد زیادی از آن استفاده می کنند. با توجه به این نوسانات قیمت روز لمبه چوبی را به طور دقیق نمی توانید متوجه شوید. در این قسمت قصد داریم تا شما را با استفاده و مصارف مختلف لمبه چوبی آشنا کنیم:
این نکته را هم باید بدانید که هرکدام از نمونه های لمبه چوبی در یک قسمت خاص استفاده می شود. به طور معمول به عنوان یک اتصال پلاگین لمبه چوبی را می شناسند. این لمبه برای اتصال دو تخته یا پانل به یکدیگر استفاده می شود. به طور عمده جابجایی قسمت ها و اجزای آن امکان ندارد. یک فرورفتگی بر روی صفحه ایجاد شده است که شیار نام دارد و در صفحه دیگر یک زبانه ایجاد شده که این دو قسمت بر روی هم قرار می گیرند و به هم محکم می شوند. به دلیل تنوع بالایی که لمبه چوبی دارد این محصول را با قیمت های گوناگونی به فروش می رسانند که باید در زمان خرید به نوع و کیفیت آن توجه کنید و همچنین بهتر است از متخصصان و مشاوران مربوط به آن مشورت بگیرید.

مزایای لمبه چوبی

لمبه چوبی در قسمت های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد انواع چوب لمبه مرغوب در میزان و اندازه بسیار زیادی به فروش میرسد. در لیست قیمت لمبه چوبی 1401 می توانید عدد ها و ارقام متفاوتی را مشاهده کنید و بهترین آن ها را انتخاب نمایید. در حال حاضر برای بهتر و زیباتر شدن مکان های مختلف از نمونه ها و محصولات متفاوتی برای پوشش دادن دیوار ها و سقف به کار گرفته می شود، که در بین آن ها یکی از بهترین و مناسب ترین پوشش های سقف، لمبه چوبی است. به طور کلی لمبه چوبی از چوب درختان کاج و الوار های آن ساخته می شود. از لمبه چوبی استفاده های زیادی می شود که در این قسمت قصد داریم تا شما را با برخی از مزایای استفاده از لمبه چوبی آشنا کنیم :

انواع لمبه چوبی سقف

در اماکن و قسمت های مختلف خانه ها از لمبه چوبی استفاده می شود. معمولاً در بیشتر خانه ها می توان از لمبه چوبی برای سقف استفاده کرد. این لمبه های چوبی در ضخامت های ۱۶ و ۹/۱۳ میلی متر طراحی و تولید می شوند. لمبه چوبی که برای سقف استفاده شده از نظر جنس چوب به دو دسته راش و روسی تقسیم بندی می شود. هر کدام از این موارد مزایا و ویژگی های مخصوص به خود را دارند. به عنوان نمونه چوب راش در مقابل عوامل محیطی مقاومت بیشتری از خود نشان می دهد. ولی لمبه های روسی به نسبت لمبه چوب راش وزن کمتری دارند. لمبه های چوبی که برای پوشش سقف استفاده می شود انواع مختلفی دارد که از نظر رنگ، طرح و موارد دیگر با یکدیگر تفاوت هایی دارند. لمبه کوبی سقف در ساختمان های بزرگ و کوچک به عنوان یک پوشش نهایی کاربرد بسیار زیادی دارد. مخصوصا در دکوراسیون هایی که از اجزای طبیعی در آن استفاده بیشتری شده است. قیمت لمبه چوبی سقف نسبت به دیگر موارد استفاده از آن بیشتر است زیرا هم کیفیت آن بالاتر و هم نصب آن مشکل تر است.

تولید چوب لمبه در ایران

در کشور ایران بخش های مختلفی وجود دارد که در نمونه های گوناگونی تولید لمبه چوبی را انجام می دهند و آن را به بازار عرضه می کنند. چند نمونه از شهر هایی که تولید کننده نمونه های مختلف لمبه چوبی هستند و بازار پر سود و پر رونقی دارند را در این قسمت به شما معرفی می کنیم.
  • لمبه چوبی تهران
  • لمبه چوبی اصفهان
  • لمبه چوبی شیراز
  • لمبه چوبی اهواز
این شهر ها سازنده شناخته شده ترین و بهترین نمونه های لمبه چوبی هستند. معمولا قیمت لمبه چوبی در تهران نسبت به دیگر شهر ها بالاتر است و کیفیت بیشتری هم دارد. همچنین شهر های نام برده شده می تواند تولیدی خود را به شهر ها و مناطق دیگر و در برخی موارد به کشور های دیگر هم ارائه کنند.

قیمت چوب لمبه

در بازار ایران و دیگر شهر‌ های ایران مهم ترین و بهترین نمونه های چوب لمبه شامل چوب کاج، چوب راش، چوب نویل و چوب چنار است. از شرکت های مختلف نمونه های گوناگون و متفاوت چوب لمبه را می توان با توجه به شرایط محیطی انتخاب کرده و خریداری نمود. هر نمونه از چوب خصوصیات و ویژگی ‌های خاص خود را دارد و شرکت هایی که در کشور قصد فروش چوب لمبه را دارند، به صورتی هستند که چوب باکیفیت را به بهترین شکل به فروش میرسانند تا این نمونه از محصول با مناسب ‌ترین قیمت و بهترین کیفیت به بازار ارائه شود. در همه جای کشور شرکت‌ های کوچک و بزرگ سازنده چوب لمبه وجود دارد که محصولات گوناگون و متفاوتی از لمبه را در کشور ارائه می کنند. در بازار چوب ایران رقابت بسیار زیاد است. به همین علت خریداران و مشتریان به چوب لمبه ای با کیفیت مرغوب و رقابتی نیاز دارند تا بتوانند بهترین قیمت و بهترین محصول چوب را انتخاب و خریداری نمایند. برای اینکه بهترین و مرغوب ترین چوب را تهیه کنید بهتر است خرید لمبه چوبی مستقیم از تولید کننده معتبر و شناخته شده انجام دهید. یکی از روش های درست و مناسب این است که خرید خود را به صورت حضوری انجام دهید. در صورتی که چوب را به صورت حضوری خریداری کنید می توانید محصول باکیفیت را در هر شهر یا هر منطقه از تولید کنندگان آن تهیه کنید. همچنین می توانید از سایت های معتبری مانند پویان وود قیمت روز لمبه چوبی را مطلع شوید و خرید خود را انجام دهید.
بالاترین میزان و مقدار چوب لمبه در قسمت سازه چوبی است به همین علت برای نگهداری از چوب نکات ایمنی مورد نیاز را با توجه به قیمت لمبه چوبی در نظر بگیرید. خرید و قیمت لمبه چوبی و همچنین فروش لمبه چوبی به عوامل و بخش های مختلفی بستگی دارد. به عنوان نمونه چوب لمبه هایی که در بازار وجود دارد به طور عمده در طول ‌های 10 متری و 5 متری و در عرض 10 تا 20 سانتی متر هستند. از جمله اندازه های دیگر که در بازار وجود دارد در ابعاد 2 یا 5 متری در عرض و 10 متری در طول است. در کشور ایران چوب ‌های لمبه به علت داشتن تقاضا و درخواست بالا، قیمت بیشتری هم دارند. بعضی از نمونه های چوب لمبه در طراحی و ساخت مبلمان استفاده می شوند و همچنین دارای ضخامت ‌های مختلفی هم هستند از جمله ضخامت ها چوب های لمبه می توان به 4 میلی متری، 7 یا 5 میلی متری و 8 میلی متری اشاره نمود. چوب ‌های لمبه بافت فشرده ‌تری به نسبت چوب‌ های راش و گردو دارند. چوب هایی که به دلیل مقاومت آن به فروش می رسند معمولا زیبایی طبیعی در خود نداشته و دارای رنگ ‌های تیره هستند و این کار باعث فروش بیشتر چوب ‌های لمبه می ‌شود. چوب‌های لمبه بافت بسیار خوبی دارند.